පිස්සා කිවුව දවසේ… මට කෙලවුනා….

මට අයියා කියද්දී,

මං නංගි පැට්ටා කිව්වා…

‌‌

මට මිනිහා කියද්දී…

මං කෙල්ලේ කිව්වා…

මට වඳුරා කියද්දී,

මං වැඳිරි කිව්වද…?

නැහැ…

මං හාවි… කිව්වා….

වල් ඌරා කියද්දී…

ඊරි නොකියා මොනරී කිව්වා…

ඔක්කොමත් හරි…

මට පිස්සා කියපු දවසේ,

කියාගන්න දෙයක් නැතුව මං ගොළුවුනා.

හිතා ගන්න බැරිවුනා, පිස්සා කිව්වේ…

ආදරේටද…

තරහටද…

කියලා…………….

65 Responses to “පිස්සා කිවුව දවසේ… මට කෙලවුනා….”

  1. හසී Says:

    වතුරේ ඉන්නේ නැතුව පාරවල් ගානේ ඇවිදිනකොට පිස්සා කියන එක අහන්නත් දෙයක්ද? හිකිස්‌ 😉

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      ඉතිං නංගියේ පාරවල් ගානේ ඇවිදින්නේ නැතුව වෙන කොහේ ඇවිදින්නද?

  2. සිතුවම් Says:

    පිස්සු හැදෙයි

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      නැත්තං පුබුදු… කරකියා ගන්න දෙයක් නැතිවුනා බං.

  3. සාතන් Says:

    මාලුවට බඩු හරි වගේ…

  4. බෙලෙකා Says:

    අනේ මැටි ගොනා.තෝ හරියට විරුද්ධ පද දන්නෙ නැ නේ.තෝ ඉස්කෝලෙ ගියෙ නැද්ද බං.
    අයියගෙ විරුද්ධ පදේ නංගි
    මිනිහගෙ විරුද්ධ පදේ ගැණි
    වල් ඌරගෙ විරුද්ධ පදේ වල් ඊරි
    පිස්සගෙ විරුද්ද පදේ පිස්සි.

    😛

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      වස්සෝ කෙල්ලෙක්ට, ඒකි අපිට කියන ඒවයේ විරුද්ධ පදම කියන්න ගියොත් එහෙම, ඒ දීගේ වැඩි කල් කන්න වෙන්නේ නෑ… ඒක නිසා විරුද්ධ පදයක් වුනත් මොඩිෆයි කරලා කියපිය… වලහා….

      • Dilanka Madhawa (@dilankamadhawa) Says:

        අන්න උඹට පැටලිලා.මල් වාලුව.කෙල්ලො එක්ක දීග කන්නෙ කොහොමද?කියපං බලන්න.

      • ගෝල්ඩ් fish Says:

        ඈ…. ඒ ඇයි බං මට ටැපලිලා තියෙන්නේ…

  5. දොඩං Says:

    හප්පේ අලි අමාරුවක නෙ මාළුවත් වැටිල තියෙන්නෙ….:D

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      වැඩක් නෑ අයියේ කියලා… මට මුත්‍රා නොගිය ටික විතරයි.

  6. සෝරෝ Says:

    තරහට යකෝව්……. තරහට………….. 😀

  7. පිස්සු පුසා Says:

    හිකිස් මාලුවගේ ගෑනු සතා මාලු කෑල්ලද මැයිනිද???

  8. මධුරංග Says:

    තරහට වෙන්න ඇති. පිස්සි කියලා කියන්න එපෑ !!!!
    මාලු අයියත් පුදුම අමාරු වල තමයි වැටිලා තියෙන්නේ.

    ප.ලි.- මොකෝ මේ හවස් ජාමේ පෝස්ට් දාන්නේ. වෙනදා නම් උදේම්ම පෝස්ට් දාන කෙනා මම් බැලුවා අද මොකද සද්දයක්වත් නැත්තේ කියලා !!!! 🙂

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      අද උදේ පොඩි ලෙඩක් ආවා පෝස්ට් එක දාන්න යද්දී . ඒක එහෙම්ම දාලා ඔෆිස් යන්න කියලා හිතාගෙන ගියාට යැවුනේ ට්‍රාන්ස්ෆෝමර් බලන්න… කොටින්න ඔෆිසිය කට් කලා….

  9. පූසා Says:

    කොහොමත් කෙනෙන්ට ගැලපෙන හරිම වචනේ කිව්වාම මොනවා කියන්නද කියලා හිතාගන්න බැරිවෙන එක සාමාන්‍යයයි 😀

  10. Gayan Kalhara Says:

    මයෙ සුදු මැණික කියන්ට (worked for me 🙂 )

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      හිටි ගමන් මාත් ඇරලා දානවා ඔය වචන සැට්එක… අප්පේ එතකොට බලන්න ඕනේ මුනේ තියෙන සිරියාව.

  11. විසිතුරු  Says:

    පිස්සි කියලා ආදරෙන් කතා කරන්න … ආදරේ වැඩි කමට පිස්සු හැදිල ඇති නේද?

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      අනිවා මට පිස්සා කියන්න ඇත්තේ… ඒකි නිසා මට පිස්සු වබ දැනගෙන වෙන්න ඕනේ…

  12. arunishapiro Says:

    දැන් අනිත් එව්වා කියපු අවස්ථා හිතාගන්න පුළුවන් වුනාට පිස්සා කිව්ව අවස්ථාව කුමක් ද …?!!! 🙂

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      අක්කා කොහොමද අනිත් අවස්ථා ගැන දැනගත්තේ…? පිස්සා කිව්වෙත් අනිත් වෙලාවල වගේම මාව අවුස්සන්නම තමා ඉතිං.

  13. රත්ගමයා Says:

    මම නම් හොද කුනුහබ්බ දෙකක් කියනවා.. 🙂

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      එහෙම තමා බං… ඇත්ත කියද්දී තද වෙනවා සමහරුන්ට… 😛

  14. Gayan Ruasinghe Says:

    ම්ම්ම් තරහටද ආදරේ ටද කියල දැනගත්තනම් ඒකට හරියන එකක් කියන්න තිබ්බ…. වැඩක් නෑ ඔව්ව ගැන කතා කරල මචං….. හීතන්න එප කියන්න මට බෑ. මොකද නොහිත ඉන්න අමාරුයි කියල මම දන්නව බං…

    ජය….

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      උඹ ඉතිං මොනාද නොදන්නේ ? නේද බං….?

  15. හිස් අහස Says:

    ආදරෙත් පිස්සුවක් තමයි බං ..කෙල්ල පිස්සා කියන්න ඇත්තේ ආදරේට කියලා තමයි හිතෙන්නේ ..

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      ඒත් බං මලේ ඊට පස්සේ ඒකි එරෙව්වනේ බං…..

  16. deeps Says:

    මාළුවෝ මොකෝ මේ හවස් යාමේ තකහනියක් මේ පැත්තේ එන්න හිතුනේ? අද දවසේ නම් මොකක් හරි සීන් එකක් වෙලා වගේ 😉

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      වුනා නේන්නම්… ප්‍රසිද්ධියේ කටක් ඇරලා කියන්න බෑ…. පස්සේ හිමීට පෝස්ට් එකක් දානව. (මේ … ඉව තියෙනවද…?)

      • deeps Says:

        හිමීට මොකද දාන්නකෝ හයියෙන්ම 😉

      • ගෝල්ඩ් fish Says:

        එතකොට මගේ රෙදි ගැලවෙනවනේ…

  17. චතුර.... Says:

    මොකක් වෙතත් ඇත්ත කියලා තියෙනවා .. 😛

  18. හපා Says:

    ඔව් ඉතින් පිස්ස තමා… ඒත් ඕක කියන්න ඕනද නේ……

  19. Dinuka Harshana Says:

    දැන් ඔය උබට පිස්සා කියලා කියුවේ හිනා වෙලාද…? තරහෙන් මූණ රතු කරගෙනද..?
    හිනා වෙලා නම් ඒ ආදරේට බං
    තරහෙන් මූණ රතුකරගෙන නම් බඩුම තමයි සපත්තුවක් අත ළගම…

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      උඹට හෙන අත්දැකීම් තියෙනවා වගේ නේද…?

      • Dinuka Harshana Says:

        අත්දැකීම් නම් බොහොමැයි ඒවා බ්ලොගියේ නොලියන්නේ මම ඒ කෙනාට පොරොන්දු උනා ඒ ගැන මොකුත් ලියන්නේ නෑ කියලා..මමත් කෑවා නොවැ මාර සපත්තුවක්.තාමත් දිරව ගන්න බැරුව වමාරනවා..

      • ගෝල්ඩ් fish Says:

        ඒකනේ මං කිව්වේ….

  20. blog gadol Says:

    සුපිරියි මචෝ! තදින්ම හිතට දැනුනා. දැන්නම් මාලුවාගේ කවි හැකියාම උපරිමට ඇවිත් තියෙන්නේ!

  21. රතු මුහුද Says:

    ආදරේට කියන කතා බොලද උනාට…ජිවිතේක ගැබුර දැනේ නොවේද මාළුවෝ.

    මේ මම ඔයාට දාන 1මු කොමඩුව.

  22. චරිත් යශෝද / Charith Yashoda Says:

    මොනවා උනත් අය්යා
    මම අය්යානම් අනිත් පැත්තට ඔය ඔක්කොම කියන එක කියනවා

  23. පිණිබිඳු Says:

    නෑ බං ආදරේට ආදරේට. පිස්සා මිනිහා ඌරා යකා මැට්ටා ඕවා ඔක්කොම ආදරේට බං.

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      ආහ්… එහෙමද.. ඇති යන්නතං අක්ක හිත හැදෙන්න දෙයක් කිව්වා…

  24. Kasun Chanaka Says:

    ඇද්ද අහගත්ත හූ…………..!

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      කොහෙද ඉතිං බැන්නත් අපි බැනුමත් රස විඳින එකනේ බං කරන්නේ…

  25. mada Says:

    el kawi tika.. Oka thw hodi bn, pissa withrne Qwe.. Blpnko mata una de, “AWLAK NA SAHO KAMU EKATAMA SIGA” maru ne..

    Malu mchan podi hlp 1k deyanko, nokia 2700 phone 1t google map danna brid?? Danwanam kohomd danna one keyl keypnko..

  26. තාරා Says:

    පිස්සෙකුගෙ වත් ආදරේ ආදරෙන් විඳින්න තරම් ඒකි පින් කරලා නැතුව ඇති…

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      තාරා…..? ඒකි පිං කරලා තියෙනවා , මටයි පින නැත්තේ….

  27. අකීකරු හිත Says:

    හරි නමින්ම කතා කරද්දි ඔහොම වෙනවලු

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      අර එක්කෙනෙකුට “ගෙම්මි” කියද්දි වගේ…? 😛

  28. මකුළුවා Says:

    දෙකටම‍ වෙන්න ඇති නේද?

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      දන්නේ නෑ බං… සමහර අක්කලා නම් කියන්නේ ආදරේට කියලා…

  29. නවම් Says:

    මටත් ඔය ඌරා, හරකා, බූරුවා කියල කියනව. මං නෙමෙයි ඕවයෙ දිග පළල හොයන්න යන්නෙ. ඇහුනත් නෑහුනා වගේ ඉන්නව.

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      එහෙම නැතුව බෑනේ…. දැන් ඉතිං පිට කඩවලින් රෑ කම කන්නේ නැතුව ඇතිනේ… නෙහ්?

  30. පන්සල් හංදිය Says:

    මට තේරුනා සීන් එක ………
    ඇත්තටම මුකුත් නොකියා ඉඳියෙ බයට නේ ………….

    • ගෝල්ඩ් fish Says:

      ඔව් අයියේ… ඒකිට මං අනිත් පැත්තට මොනා හරි කිව්වනම් හිත රිදෙන්න තිබුනා. මං බයම දේ තමා ඒ හිත රිද්දන එක…


ලිපිය ගැන අදහස්...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

