3 in 1 එකක්… මොකක්?


3 in 1  එකක් වුවමනා කර තිබේ.

මේක ජොලියක් ගිය වෙලාවක මමයි, මමයි සාකච්ඡාකරපු දෙයක්. ඈ මොකක්? දැන් ඉතිං මමයි, මමයි  කිව්වම උඩ බිම බලන්න එපා. මගේ උඩු හිතයි, යටි හිතයි කියලා හිතාගන්නකෝ. (ඇත්තට එහෙම උන් දෙන්නත් කතා කරනවද?) 😀 හරි හරි ඒවයින් වැඩක් නෑ. පහල බලන්නකෝ සෙල්ලං ටික දැනගන්න.

 

මෙන්න සාකච්ඡාව…

මට ඕනේ 3 in 1 එකක්
මොකක්? 3 in 1 මොකක්ද?
3 in 1 අරවයින් 1ක්.
ඒ කිව්වේ?
අර අර… අරවයින් 1ක්.
මොන වයින්ද? නයි වයින්ද?
ඔව් ටිකක් ඒ වගේ තමා.
හරි යට කියනවකෝ,.. තේරෙන්න. නිකං බීලා වගේ කියවන්නේ.
හරි මං විතරයි බීලා ඉන්නේ, අනේ යනවා යන්න.
හරි, හරි කියන්නකෝ මොකද්ද ඕනේ කියලා.
ඔයා දන්නවා මොකද්ද කියලා.
හ්ම්… dialog, ඉන්ටර්නෙට්, ලෑන්ඩ් ලයින්, ෆැක්ස් තුනම එකට තියෙන එකද?
පිස්සුද? ඒවා මොකටද?
එහෙනම්……… ආ…. හරි… canon, ෆොටෝ කොපි, ‍ෆැක්ස්, ප්‍රින්ටින් තියෙන එකක්ද?
නෑ… නෑ…
මොකෙද්ද මන්දා මූ, මෙච්චර කල් මාත් ගෝල් ෆිෂ්ගේ ඔළුව අස්සට වෙලා පොල් ගෑවද? කියන දෙයක් තේරෙන්න කියන්න දන්නේ නෑ.
අයියෝ සහෝ… අර අර 3 in 1 එකක් ඕයි.
මම දන්න 3 in 1 එකක් නෑ, ගිහින් වැඩක් බලාගන්නවා.
හරි… හරි… මෙහෙ එනවා කියන්න.
බෑ… බෑ… එන්න බෑ, මේකා ඇහැරෙයි. ඔහොම ඉඳන් කියනවා.
හා… එහෙනම් අහගන්නවා.
හ්ම්… කියනවා බලන්න.
3 in 1 එකක් කිව්වේ බූරු පැටියෝ… වොෂින් මැෂින් එකයි, ගෑස් කුකර් එකයි, වැක්‍යුම් ක්ලීනර් එකයි එකට තියෙන්නේ… අන්න ඒකක්.
ඒ මොකද්ද බං ඒ…
ඔය දන්න තරම තමා, දැන් කව්ද දන්නේ නෑ මෙච්චර කල් ගෝල් ෆිෂ්ගේ ඔළුව අස්සට වෙලා පොල් ගෑවේ?
හරි හරි කියනවකෝ බලන්න, ගනන් උස්සන්නේ නැතුව ගෝල් ෆිෂ් වගේ…
ඒකෙන් ටිකක් කල් යද්දී ඕනෙම වැඩක් කරගන්න පුළුවන්.
ආ… ඒ කියන්නේ ටිකක් පදම් වුනාමද?
අන්න හරි, බුද්ධාගම ටිකක් පුළුවන් වගේ…
හරි ඉතිං කියනවකෝමොකද්ද කියලා.
ගෙදර වැඩ දන්න කෙළි පොඩ්ඩක් නේ බං, ඕක තේරෙන්නේ නැහැනේ.


හප්පේ පෙනේද මුන් දෙන්න මං ජොලියේ නිදයං ඉද්දී කතා කරලා තියෙන ඒවා. මට නැති රුදාවක් මුන් දෙන්නට කොහොන්ද? දවසක් අම්ම බැන්නනම් තමා, දැන් ඉතිං අවුරුදු 24ක්ම කන්න උයලා දීලා, රෙදි හෝදලා, හැඩි කරන කාමරේ අතුගානවා , තවත් මේ අලි බබාගේ වැඩ කරන්න එපැයි කියලා. ඒක ඉතිං සුපුරුදු තැටියනේ. ඒක මට පුරුදු වුනාට, මුන් දෙන්නට ටිකක් රිදිලා වගේ වැඩේට.

ඔන්න මං දන්නේ නෑ, අද හවසට හරි 3 in 1ක් මං ගෙදර අරං ගියොත් එහෙම. මං කියන දේ නෙමේනේ මුං දෙන්නා කරන්නේ. ඊටත් මාර සීන් එක, කොහොමද 3 in 1 එක පදම් වෙද්දී All in 1 වෙන්නේ. මං බබා. මට ඕවා තේරෙන්නේ නැහැනේ ඒකයි මේ කල්පනා කරන්නේ. හරි ඒකත් කොහොම හරි වෙනවා කියමු, එතකොට ඔය 3 in 1 එකේ වගකීමේ කාලසීමාව කොහොමද? නැත්තං part to part වගකීමක් තියෙනවද? නඩත්තු වියදම් කොහොමද? free service ද? self start තියෙනවද? ආරක්ෂාව අතින් කොහොමද? ………. අයියෝ ප්‍රශ්න ගොඩයිනේ. මම කොහොමද දැන් මේවාට උත්තර හොයාගන්නේ.

මේකත් මං අරුං දෙන්නටම බාර දීලා ජොලියේ ඉන්නවා. උන් දෙන්නටමනේ වුවමනාව තියෙන්නේ මට නෙමේනේ. එහෙම හිතලා මම ආයෙ ජොලියේ හිටියා. පස්සේ ආයෙමත් දෙන්නා කතාව.

 

මේ අපේ එකාට මහන්සි පාටයි,  3 in 1 එක ගැන හිතලා හිතලා.
ඔව්, ඔව්… එකනේ දැන් ඔය දොයිය බබා කරන්නේ මහ දවාලේ.
නිකං නං කමක් නෑ, අර අහක තියෙන කොට්ටෙකුත් බදා ගන්නවනේ බං.
ම​ටත් ඒකනේ මීටර් කලා වැඩේ දෙතුන් පාරක්ම. පව් නේද බං?
හ්ම්… අපේ වුවමනාව නිසා අහිංසකයා අමාරුවේ වැටිලා.
මේ ඉතිං අපි මොනාද බං කරන්නේ ඕකට?
මොන කරන්නද? ටිකක් ඉවසලා ඉන්න එකයි තියෙන්නේ…
ඒ මොකෝ?
ඇයි මිනියෝ… අර ඉටි රූපේ වගේ කෙලි පොඩ්ඩක් ඉන්නේ.
කොහෙද?
ඇයි ගොනෝ…
මොකා? තොට මම දෙනවා දැන්…. සොරි කියපිය.
හරි හරි සොරි, මේ අහපංකෝ ඉතිං.
හ්ම්… කියපන්….
උඹට මතක නැද්ද අර පුංචි ඒන්ජල් කෙලී?
අම්මට හුඩු, මට මතක බැරි වෙලා‍නේ තිබ්බේ… ඉන්නවා නේන්නම් සිරා  3 in 1 පැකේජ් එකක්. මේ තාම  3 in 1 ම නෙමේ නේද?
නැහැ… තාම 2 in 1 වගේ.
එ‍තකොට ඉතුරු 1 මොකද්ද?
තාම ගෑස් කුකර් එක වැඩ කරන්නේ නැහැනේ.
ආ…. ඔව්නේ… ඒ වුනාට ඉතිං ඉක්මනටම වැඩ කරයි නේද?
නෑ… නෑ… දැනටත් යන්තං සන්තං වැඩ. හරියමට නෑ.
හ්ම්…. මේ ඒක නෙමේ, කවද වගේද දැන් ඕක ගේන්න පුළුවං?
ම්…..ම්…. තව අවුරුදු හතර  පහකින්….
අහ්… එහෙමද? එතකන් කොහොමද අපේ කොලුවා වැඩ ටික කරගන්නේ?
ඇයි, ගෝල් ෆිෂ්ගේ තාත්තගේ All in 1 ඉන්නවනේ.
ආ…. ඔව්නේ… ඒක ඒ වුනාට දැන් ටිකක් සද්ද දෙනවා නේද?
ම්… ඒ වුනාට ගෝල් ෆිෂ්ට ආදරෙයිනේ….
හ්ම්… මේ ඒක නෙමේ, අපි ඒ අවුරුදු හතර පහට වෙන 3 in 1ක් හොයලා දෙමුද?
අපෝ…. මූ ඒක All in 1 කරගත්තොත්?
ඔව් ඔව්, ඒවා කියන්න බෑ, මූ සතපහකට විශ්වාස නෑ… ක්ෂණික නූඩ්ල්ස් නේ… ආ.. නෑ… වැරදුනා ක්ෂණික තීරණනේ.
ඔන්න ඔන්න නැගිටිනවා…


බුදු හප්පොච්චියෝ දැන් වෙලාව කීයද? අම්ම‍ සිරි, 5.30යි. යකෝ වැඩට යන්න ඕනේ නේද? ඈ… මෙන්න එළිය වැටිලා. හුටා… තාම හවස 5.30යිනේ. මුන් දෙන්නා ඔළුව ඇතුලේ කෙලිය පිස්සුවට, මට උතුර දකුණත් මාරු වෙලා. එතකොට වෙලාවත් වෙනස් වෙනවද? අනේ මන්දා මොනා කරන්නද කියලා. කොහොමද මුන් දෙන්නගේ පිළිසිදර. ගහන්න ඕනේ පොල්ලෙන් නේද? ඒ මදිවට මට තව  කෙල්ලෙක් හොයලා දෙන්න. හ්ම්හ්…. මම අහුවෙයි ඕවට…

හා බලමුකෝ….

හ්ම්… අපිත්  ඉන්නවනේ තව.

ඈ මොකක්?

——————————————————–
 
දැන් ඔය ගෝල්ඩ් fish ගේ blog එක බලන කෙලි පැටික්කියෝ ගෝල්ඩ් fish එක්ක තරහා වෙන්න ඔට්ටු නෑ ඕං, 3 in 1 , All in 1 කිය කිය අපහස කලා කියලා හරිද? අම්මා කෙනෙක්, නංගියෙක්, බිරිඳක්, දුවක් කියන්නේ ගෙදරකට මහා ලොකු වස්තුවක් කියලා ගෝල්ඩ් fish දන්නවා හොඳට. ඒක නිසා මේ අපහස කිරීමක් නෙවේ, නිර්මාණශිලි දෙබසක් විතරයි…

8 Responses to “3 in 1 එකක්… මොකක්?”

  1. Kathandara Karaya Says:

    Three in One (3 in 1) කියන්නේ පිරිමි යට ඇඳුම්වලටයි. ගෑනුන් ගේ බ්‍රෙෂියර් වලට කියන්නේ 2 in 1.

  2. අකීකරුහිත Says:

    කාන්තාවන්ට අපහාස කල වරදට නඩුවක් දාන්නයි තියෙන්නේ…

  3. dinesh Says:

    අඩේ පට්ට ඈ…..දැන්නම් ගොඩක් එව්ව self start එනවනෙ.ඒක හින්ද මරු.

  4. හිස් අහස Says:

    නියමයි නියමයි මට 1 in 1වත් නෑ නේ මගේ එක්කෙනා හැදිලා එනකොට තව වසර ගානක් යයි , මගේ උඩු හිත හැම වෙලේම කියෝනව , යරි හිත නම් එලි බහින්නේ හීං අඩියක් දාපුහම පමනයි..

    මේ දෙන්න ඒකියන්නේ ඔය උඩ එක්කෙනයි යට එක්කෙනයි නිතරම රංඩු වෙනවද ?

    ජයවේවා !!

  5. Viththi Says:

    මොකද මේ ඉල්ලන් කන්නද හදන්නේ

  6. සාතන් Says:

    එළ එළ මාළුවො…….. උඹ 3 ඉන් 1 කිව්වට මට නම් ඒක වාහනයක් වගේ….
    ගත්ත අළුත මරු…. පහුවෙලා ලෙඩ දෙද්දි බලන්නවත් හිතෙන්නෙ නෑ….. මොනා කරන්නද ? මම සාතන්නෙ…


ලිපිය ගැන අදහස්...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

